Post by ulmicatonsbern on Feb 28, 2022 23:32:00 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pocket City Free ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pocket City Free IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ avata rahaa ▞▞▞
▞▞▞ Pocket City Free 2022 version ▞▞▞
Hieno peli, mutta säätimet voivat olla hieman parempia, ja olisi myös mukavaa pystyä pyörittämään rakennuksia
Hetken hauskaa, mutta ei mitään haastetta. Suunnittelen teitä ja sijoitan vyöhykkeitä ilman varsinaista ajatusta tai suunnitelmaa, ja kerään edelleen rahaa nopeammin kuin pystyn käyttämään.
Flower Zombie War Estrategia jnpm
Se ei ole niin hauskaa, mutta sen verran hauskaa, mutta pelissä ei ole paljon muuta tekemistä kuin talojen, teiden ja muiden asioiden rakentaminen.
Rakastan tätä peliä, mutta melkein joka kerta kun laitan jotain kartalle, näyttö pimenee ja näen vain rahani ja väestöni nurkassa. Minun on poistuttava pelistä kokonaan, jotta se näkyy uudelleen.
Se oli hyvä, kun minulla oli se ensimmäistä kertaa, mutta poistin sen ja latasin sen uudelleen ja se oli pahin
Pocket City Free Simulátory mld
Tämä on tuhat kertaa parempi kuin sim City, koska voit valita vaikeusasteen, mutta vaikeimmallakin tasolla se on nopea lähteä. Oma suosikkini on, että voit valita veronkannon ja viennin
Pidän todella tästä pelistä, mutta näyttö muuttuu jatkuvasti valkoiseksi ja minun on suljettava se ja avattava se uudelleen. Minulla ei ole sellaista kärsivällisyyttä. Poistin sen
Hei kaverit, tämä peli näyttää hyvältä. Se ei kuitenkaan toimi laitteellani, Samsung galaxy tab 3:lla, joka on perseestä, luuletko pystyväsi korjaamaan tämän. Ongelma liittyy laitteeni kosketusnäytön sisääntuloon, se ei näytä rekisteröivän syöttöä, kun yrität pelata peliä, mutta pelin käyttöliittymä näyttää toimivan, toivottavasti voit korjata tämän ja parantelen luokitustani. Onnea tulevaisuuteen Henry
Tämä peli on hyvä ajanhaaskaus, kun olet kyllästynyt, peli on melko sujuvaa jopa ultragrafiikalla halvemmalla laitteella, strategiapeli, helppokäyttöinen ja joo, ei liian pitkä palaute, mutta kannattaa kokeilla, varsinkin kun olet offline-tilassa. pelaaja suurimman osan ajasta tai haluat vain pelata jotain ollessasi offline-tilassa
Melkein identtiset kaupungin rakennuspelit PC:llä! Yllätyin nähdessäni samanlaisen, ja mikä parasta, se on mobiilissa! Pieni ehdotus, ehkä lisää animaatioita kansalaisille ja ehkä päivä ja yö -järjestelmä. Ne tuovat varmasti pelin esteettisen eloon, mikä houkuttelee lisää pelaajia! Vakavasti, tämä kaupunkirakennuspeli on ainutlaatuinen mobiilissa ja siinä on potentiaalia.
Tämä peli on mahtava! Peli ei ole kuin mikään muu kaupungin rakentaja pelikaupassa, se on kuin kaupungin rakentaja, joka on siirretty suoraan työpöydältä mobiililaitteille! Ei mainoksia, paitsi jos haluat. Joten joo, ota se.
en anna minun edes klikata mitään!!!
kiva, että "ilmainen" pelisi ei ole ilmainen, niin paljon on lukittu palkkamuurin taakse lopeta valehteleminen vihaan tällaisia kehittäjiä
Pidän todella tästä pelistä. Pidän todella ajatuksesta kaupungin rakentamisesta. Lisäksi se on koukuttava, aikaa tappava ja puhdasta hauskaa. Se vain piristää päivääni. Toivon, että saisin täyden version, mutta sen hinta on 205,00 PhP (Phils.)
Jatka jäätymistä ja ylikuumentamista puhelimeni. Peli on kuitenkin hyvä. Harmi, mutta en voi pelata turhautuneena jäätymisvikaan.
Tyhmä, sinun täytyy ostaa täysversio, jotta voit käyttää kaikkia ominaisuuksia. Tämä on täydellinen huijaus. Poistin tämän roskat ASAP. En pelaa peliä, joka edellyttää, että minulla on täysi versio, jotta minulla on kaikki ominaisuudet, joita ilmaisessa versiossa ei ole. Myös täysversion pitäisi olla ilmainen, ei vain ilmaista versiota.
Hyvä peli, joka on rakennettu kaikkeen käytettävissä olevaan tilaan. & Lähti kaupungista 13,7 miljoonan dollarin pankkisaldolla. Onko kukaan vielä pelannut koko versiota? Pitää tietää kannattaako ostaa vai ei. Tämä versio ei ole kovin hyvä matkapuhelimella. Sopii paremmin iPadille ja uudemmille (isoilla näytöillä)
Latasin pelin juuri minuuttia sitten. Tämä peli näyttää hyvältä, mutta se jää jäljelle. Voitko korjata tämän ongelman?
Pocket City Free Penyelakuan bwit
aluksi se menee hyvin, mutta kun jatkan kaupungin rakentamista, yhtäkkiä rahat vähenevät niin nopeasti
Pidän siitä toistaiseksi. Harkitsen täysversion ostamista, mutta sen viivästyminen saa minut epäröimään. Jos viive on korjattu, ostan pelin. Lisäksi olen lukenut paljon arvosteluja, enkä voi sanoa mitään siitä, joka sanoi, että tämä peli on täsmälleen sama kuin SimCity BuildIt. Se ei ole. Olen pelannut toista ja tämä peli ei ole MITÄÄN samanlainen kuin Sim. Yksikin valhe voi levitä ja aiheuttaa vahinkoa. Älä tee sitä. Kehittäjä teki hyvää työtä tämän pelin kanssa. Se on söpö ja hauska, ja siinä on pieniä asioita, joita et löydä muista rakennuspeleistä.
Pocket City Free Simuliaciniai zdv
Moottoriteiden/moottoriteiden tulee olla kolme kaistaa leveitä kummallakin puolella, ja ne edellyttävät vaihtomahdollisuutta. En ymmärrä, miksi moottoritie ei saa yhteyttä sähköön tai veteen, ja se on jotenkin naurettavaa.
Pocket City Free Simulasyon xzeu
Mainoksia ei voi sulkea katsomisen jälkeen, mikä tarkoittaa, ettei palkintoa ole ja peli piti käynnistää uudelleen. Tätä tapahtuu joka ikinen kerta.
Joka kerta kun siirryn seuraavaan rakennettavaksi, näyttö vain muuttuu valkoiseksi ja pysyy sellaisena. En suosittele tätä peliä.
Peli on loistava, ei paljon valittamista, mutta minulla oli pieni ongelma ja se korjattiin seuraavana päivänä, kun yritin tehdä uutta kolikkopeliä, ja sitten se sanoi, että minulla oli jo kaksi paikkaa, kun minulla oli tuolloin vain 1, sitten nollasin pelin ja sain toisen kopion tallennuksestani, sitten yritin poistaa molemmat, tehdä uuden ja nollata pelin ja se toimi. Peli on loistava pixel city -peli, mutta saan niin paljon rahaa, että olen aina maksimirahalla, kissat kävelevät toistensa läpi, jatka samaan malliin!
Olen pelannut viikon onnellisena, mutta sitten se poisti tallennukseni olen vihainen olin toistaiseksi en pelaa tätä peliä enää koskaan älä pelaa tätä
Upea kaupunkirakennuspeli, arkkitehtuuri on mukavaa ja rakastan matalaa polytaidetta.Joskus esiintyy reaaliaikaisia renderöintiongelmia (pelin ongelma, ei puhelimessani) ja tehtävissä on virheitä; joitain tehtäviä ei voida suorittaa loppuun.
Melko hieno peli, mutta ajan myötä (5-10 minuuttia) se pysähtyy ja kaatuu. suorituskyky heikkenee tänä aikana ja suorituskyky ei ole loistava edes alussa.
Tämä on rehellisesti paras peli, jonka olen asentanut puhelimeeni, minulla on ollut se vain yhden päivän, mutta se on erittäin koukuttava ja niin helppo pelata. Jokainen asia on niin helppo ostaa, eikä rahan saaminen ole ongelma. Lisäksi saat vain lisäyksiä, jos haluat katsella niitä palkintojen vuoksi. RAKASTAN SITÄ. KIITOS PALJON
Yksinkertainen Sims-kaupunginrakentaja, josta tulee epätavallisen jauhainen. Peli on täysin ilmainen. Minun neuvoni on pelata lentokonetilassa mainosten välttämiseksi. Noin tunnin kuluttua kaupungin rakentamisesta kaikki tuli erittäin kalliiksi ja joutui odottamaan jonkin aikaa, jotta saisi tarpeeksi rahaa rakentaakseen lisää vyöhykkeitä. Aluksi se oli hauska ja yksinkertainen kaupunginrakentaja. Ei ole mitään todella monimutkaista, mikä olisi perseestä.
Peli on hyvä. Mutta mitä kauemmin pelaat, peli jäätyy. Ripustaa. Ladataan. Ei toimi. Pysähtyy.
10 minuuttia, ei muuta kuin pakotettuja opetusohjelmia.
Tarvitsee lisää maata isompaan kaupunkiin. Lopetin pelaamisen, koska en pysty enää rakentamaan. Annan 5 tähteä, jos lisäät maata.
IHANA! Sillä on jatkuvia viiveitä tiedon louhinnan vuoksi. Toimii huomattavasti hitaammin, kun vpn on päällä.
Tämä peli on niin viivästynyt, että pidän tästä pelistä todella, mutta se vaatii paljon virheenkorjauksia, koska se viivästyy hyvin usein ja yleensä viivästyy tasojen nousussa ja joskus kun rakennan jotain. Korjaa tämä peli ja annan sille 5 tähteä.
Hämmästyttävää, grafiikka, hämmästyttävä, pelattavuus, hämmästyttävä, rakenne, hämmästyttävä, peli sinänsä, hämmästyttävä. Minulla on kuitenkin muutamia ehdotuksia pelille: 1. Lisää satunnainen pankkiryöstötapahtuma, joka tapahtuu korkeimman tason pankissasi ja pyydä poliisia ja SWAT:ia estämään tiet ja pidättämään rosvot. 2. Lisää SWAT-osasto (linkit 1). 3. Lisää uudentyyppisiä rikollisia (jengejä) Haluaisin todella, että näitä lisätään ja uskon, että sillä voi olla positiivinen vaikutus peliin ja yhteisöön.
jopa maksullisessa versiossa kartta on niin pieni, enkä ymmärrä miten niin pienessä kartassa saa kansalaisia kasvatettua
Kokeile sen sijaan TheoTownia.
Miksi peli kaatuu ja häiritsee jatkuvasti?!
Se olisi hyvä peli, jos sinun ei tarvitse olla sovelluksessa saadaksesi rahaa.